Keilewerf

De Keilewerf is een plek voor makers op de hoek van de Vierhavenstraat en de Keileweg. Wat eerst een leegstaande loods was, is getransformeerd tot een levendige mix van creatieven die individueel en als collectief aan uiteenlopende projecten werken. Vijftien ontwerpers, meubelmakers, kunstenaars, muzikanten en fotografen hebben er hun ateliers en studio’s gebouwd. Bij de ‘Huurders’ zie je wie ze zijn en wat ze doen.

Tegelijkertijd is de Keilewerf een plek waar veel meer mogelijk is. Je kunt naar binnen lopen om iets te laten maken, maar kan het ook zelf komen doen. Flexibele plekken (per maand) en werkbanken (per dagdeel) zijn te huur. Afhankelijk van hoe handig je bent, ga je geheel zelfstandig aan de slag of krijg je begeleiding op maat. Er is een machinale voor het grovere werk en materialen kun je bij Buurman halen.

Het ligt een beetje aan wie er corvee heeft, maar meestal staat de koffie klaar. We staan altijd open voor ideeën, samenwerkingen en vragen, dus zoek ons op. De Keilewerf is de werf waar je alles kan (laten) maken.
Benieuwd naar de Keilewerf?

Neem contact op met:
T: +31611261998