Buurman

Bij deze Buurman klop je aan voor meer dan alleen een kopje suiker. Hij staat voor je klaar met een boel planken, klusmaterialen, hulp en gereedschap. Buurman is een kersverse bouwmarkt met tweedehands materialen, waarbij je ook kan komen klussen. Eind januari 2015 heeft Buurman de deuren in de Keilewerf officieel geopend. Hergebruik staat hoog in het vaandel.

De tweedehands bouwmaterialen van Buurman komen bij verschillende bouwers en partners in Rotterdam en omgeving vandaan. Kan dus zomaar zijn dat je het oude decor van een kunstexpositie aanschaft of aan de slag gaat met een restpartij hout die over is na de aanleg van een woonwijk.

Buurman heeft een sterk veranderend aanbod met vaak unieke materialen. De webshop is daarom ook meer een catalogus dan echte winkel. Door middel van een bestelling in de webshop weten we wat je wensen zijn en zullen we contact opnemen om je persoonlijk verder te helpen.